Nytt design får frem Lofotens høye kvalitet!

UTFORDRING

Lofoten har markedets desidert høyeste kvalitet, og det er viktig at dette kommer tydelig frem når folk skal kjøpe fisk. Konkurransen i hylla er tøff, og det er vanskelig for forbruker å skille de ulike merkene fra hverandre, og forstå hvorfor noen produkter koster mer enn andre.

 

LØSNING

Design House utviklet et nytt, premium design for Lofoten som tydelig får frem produktenes høye kvalitet. Det nye designet har fått en maritim touch med en dyp blå farge og illustrasjoner av fjell og hav. Design House har også utviklet et symbol for ytterligere å få frem produktets premium kvalitet som bygger på håndverket og kompetansen fra flere generasjoner fiske- og sjømateksperter.

 

RESULTAT

Det nye designet står tydelig ut i butikkhyllen, og kommuniserer den høye kvaliteten i produktene fra Lofoten, i tillegg til selskapets lange tradisjoner og høye kompetanse innen fiske- og sjømatprodukter. Den mørkeblå fargen gjør det enklere for folk å få øye på produktene, samtidig som pakningen har fått et kvalitetsløft som viser hvorfor disse produktene koster litt mer enn konkurrentene.

Previous
Previous

Fjordland Mini Grøt

Next
Next

Foxy Ginger Beer